1. Bevezetés
A mandoramandala.hu webáruház üzemeltetője, Medveczky Dóra Judit EV. (továbbiakban: Szolgáltató), az alábbi általános szerződési feltételek (ÁSZF) szerint biztosítja az online vásárlás lehetőségét a vásárlók számára. A webshopban található termékek kézműves alkotások, melyek egyedileg készülnek, és az ÁSZF feltételei vonatkoznak minden vásárlásra.
A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
A Szolgáltató adatai:
- Név: Medveczky Dóra Judit EV.
- Nyilvántartási szám: 52145535
- Weboldal címe: mandoramandala.hu
- Székhely: 1036 Budapest, Lajos utca 119.
- Adószám: 79287382-1-41
- E-mail cím: mandoramandala.webshop@gmail.com
- Telefonszám: +36 30 9444601
2. A szerződés tárgya
A weboldalon kézzel készített, pontfestéssel készült termékek (mandalák, dekorációk stb.) vásárolhatók, valamint pontfestő mandalakészítő workshopokra lehet jelentkezni, időpontot foglalni.
A jelen ÁSZF szerződéses keretet biztosít a Szolgáltató és a vásárló között a kézműves termékek és workshopok online értékesítése kapcsán. A vásárló az áru vagy szolgáltatás megrendelésével elfogadja a Szolgáltató által meghatározott feltételeket.
3. A termékek
A webshopban elérhető termékek egyedi kézműves alkotások, és mivel minden egyes darab egyedi, a képek és leírások a legnagyobb mértékben próbálják tükrözni a valóságot, de eltérés előfordulhat. A termékekhez tartozó pontos leírások és képek a webshop oldalán találhatók.
4. Vásárlási feltételek
- A termékek megrendelése online történik.
- A megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.
- A megrendelés visszaigazolása e-mailben történik.
- A termékek készleten vagy rendelésre készülnek – a szállítási idő ennek megfelelően változik.
- A fizetés módja: bankkártyás fizetés, banki előre utalás, utánvét
5. Vásárlás folyamata
- Regisztráció és vásárlás: A vásárlók regisztráció nélkül adhatnak le rendelést.
- Megrendelés: A vásárló kiválasztja a kívánt termékeket, majd a kosárba helyezi őket. A rendelés véglegesítése előtt ellenőrizheti a rendelni kívánt termékek adatait.
- Vásárlás visszaigazolása: A vásárló a megrendelés elküldésével egyértelmű szándékát fejezi ki a vásárlásra, melyet a Szolgáltató visszaigazol.
6. Árak és fizetési lehetőségek
- Az árak minden esetben bruttó árak, amely tartalmazzák a szükséges adókat.
- A feltüntetett árak nem tartalmazzák a szállítás költségét
- A vásárlónak lehetősége van különböző fizetési módok közül választani, például bankkártyás fizetés, banki átutalás vagy utánvét.
- Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
7. Szállítás és kézbesítés
- Szállítási idő: A készleten levő termékeknél 3-5 munkanap, rendelésre készült termékek esetében 7-14 munkanap.
- Szállítási díjak: A szállítás díja a vásárló által választott mód függvényében változhat, és azt a vásárlás során a rendszer automatikusan kiszámítja.
- Csomagolás: A termékek gondosan csomagolásra kerülnek, hogy biztosítsák azok épségét a szállítás során.
8. Workshop jelentkezés és lemondás
- A workshopra való jelentkezés a weboldalon történik.
- A jelentkezés fizetési kötelezettséggel jár.
- A visszaigazolás e-mailben történik.
- Lemondás: legkésőbb 72 órával a workshop előtt díjmentes lemondás, ezután a díj nem visszatéríthető.
- A szervező fenntartja a jogot a workshop időpontjának módosítására – ebben az esetben új időpontot ajánl fel vagy visszatéríti a díjat.
9. Elállás és visszavétel
A vásárlót a termékek megvásárlását követően 14 napos elállási jog illeti meg, kivéve:
- személyre szabott, egyedi megrendelésre készült termékek
- workshop szolgáltatás esetén, ha a szolgáltatás már teljesült
Elállási szándékot írásban, e-mailben kell jelezni.
A vásárló a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállás jogát attól a naptól gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
A Szolgáltató köteles a vásárló által kifizetett összeget legkésőbb a visszaérkezéstől számított 14 napon belül visszafizetni. Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségeket a vásárló viseli.
10. Szavatosság és jótállás
A termékek kézzel készülnek, ezért apró eltérések előfordulhatnak.
A vevő köteles az átadás-átvétel időpontjában az átvett termék tekintetében az átvételkor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait írásban megtenni, továbbá az átvett terméket összevetni a számlán szereplő tételekkel és az esetleges eltéréseket közölni.
Amennyiben az átadás-átvétel napján a vevő nem élt kifogással, a számlán szereplő tételek tekintendők hiánytalanul átadottnak.
11. Felhasználás
A termékek felhasználása kizárólag magáncélra engedélyezett. A jogtulajdonos Szolgáltató írásos engedélye nélkül sem részben, sem egészben semmilyen módon nem másolhatóak, nem sokszorosíthatóak, beleértve az internetes terjesztést is. A felhasználás más termékekhez, kiadványokhoz és üzleti, vagy marketingcélból szigorúan tilos! Fentiek alapján a jogtalan felhasználás azonnal szerzői jogfizetési kötelezettséget von maga után.
12. Felelősség
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért. A termékek rendeltetésszerű használata a vásárló felelőssége.
13. Adatvédelem
A vásárló személyes adatait a Szolgáltató az adatvédelmi törvényeknek megfelelően kezeli. Az adatok védelme érdekében a Szolgáltató minden szükséges intézkedést megtesz.
Az adatkezelésre vonatkozó részleteket az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.
14. Jogvita és joghatóság
Panaszt e-mailben vagy írásban lehet benyújtani.
A szerződésre a magyar jog az irányadó, és a jogvita esetén a felek törekednek a kérdések békés rendezésére. Vitás kérdésekben a Szolgáltató székhelye szerinti bíróság jár el.